Levertijd & Verzendkosten

Lees hieronder alles over levertijden & verzendkosten

Bezorgen

Bezorgen doen wij tot aan de eerste deur. De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL, maar sommige grotere pakketten worden door onze eigen bezorgers geleverd of onze transport partner. Momenteel bezorgen wij onze bestellingen in Nederland én België. Zorg ervoor dat je, bij grote bestellingen een helpende hand hebt. Onze bezorgers zijn sterk, maar ook weer niet zó sterk!

Bezorgkosten

Onze leveringen zijn vrijwel altijd volledig gratis! Enkel voor bestellingen ónder €50,- betaal je €5,95 verzendkosten óf wanneer je in België woont en meubilair besteld, in dat geval worden er extra bezorgkosten gerekend van €39,-. De bezorgkosten van je bestelling kun je makkelijk terugvinden tijdens het bestelproces, zo weet je altijd waar je aan toe bent.


Belangrijk; mocht een bezorging niet slagen wegens redenen die buiten ons bereik of verwijt liggen dan zullen bezorgkosten nog steeds worden berekend, ook bij een mogelijke annulering na een onsuccesvolle bezorgpoging. Zorg ervoor dat u altijd weet of uw bestelling geleverd kan worden, dat scheelt zorgen op het moment van levering en daarna.

Levertijden

De levertijden van al onze producten vindt je terug op de productpagina. Bij pakketpost geldt; op werkdagen vóór 15:00 besteld, morgen in huis. Is je product niet op voorraad? Dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier. We doen onze uiterste best om een schatting te geven van de levertijd/beschikbaarheid van onze producten, ook dit staat op de productpagina. U kunt dus nabestellingen plaatsen om zogezegd een product te reserveren wanneer deze weer beschikbaar is.

Levertijd PostNL

Over de levering van PostNL ontvang je altijd een mail met een Track & Trace code. Zo kun jij gemakkelijk je bestelling in de gaten houden. Op werkdagen word iedere dag alle pakketpost opgehaald door PostNL. Eenmaal opgehaald is het pakket dus in de handen van PostNL. Duurt een levering dus langer dan gewend, dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL. In sommige gevallen krijg je van PostNL een mail waarbij je zelf leverdatums kunt bepalen. Wij als verkopende partij hebben geen invloed over de planning van de leveringen. Heeft u hierover vragen dan kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van PostNL. Check altijd even uw spam-map of ongewenste mail. Daar raken dit soort mails helaas soms verdwaald. Staat daar ook niks? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit mag per mail, chat, of telefonisch. Vermeld dan altijd je naam, ordernummer en besteldatum.

Levertijd Boxsprings

We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je schaapjes kunt gaan tellen met je nieuwe boxspring, maar, vóór je dit kunt doen hebben we nog wat hulp nodig voor de levering. Nadat uw bestelling is verwerkt ontvangt u automatisch een planningsverzoek per mail van onze planning. Kunt u deze mail niet direct vinden, check óók dan even uw ongewenste mail of zoek op ‘Beddentransport’ in uw inbox.

In deze mail staat een link naar een website waarop u minimaal 5 dagen moet opgeven voor de levering van uw boxspring. Geeft u geen dagen door dan kunnen wij niet leveren, we willen natuurlijk vermijden dat onze bezorgers voor een dichte deur staan terwijl ze een heel groot pakket bij hebben.
Heeft u dagen doorgegeven en vraagt u zich af wanneer u meer krijgt te horen? U ontvangt 2-3 dagen vóór de gekozen leverdatum een mail met informatie over de leverdatum. 24 uur vóór de leverdatum ontvangt u ook nog een mail wat betreft het tijdslot van levering.

Kies voorkeursdagen uit waarop u de hele dag thuis kunt zijn. U ontvangt een tijdslot, maar dit kan door drukte of onverwachte omstandigheden altijd uitlopen.

Heeft u niet voor montage gekozen dan zal de levering een drempel levering zijn, dit houdt in, tot aan de eerste deur. U kunt de bezorgers altijd vriendelijk vragen of ze willen helpen, maar ze zijn niets verplicht. Het verpakkingsmateriaal wordt ook niet mee terug genomen omdat de bezorgers nog vele andere adressen hebben en geen obstakels in de bus wensen tijdens het leveren.

Voorbeeld

Zijn uw voorkeursdagen de 10e, 15e en 20e van de maand en heeft u de 9e van de maand nog geen mail gehad van een definitieve leverdatum? Dan kunt u ervan uit gaan dat de levering niet op de 10e valt, maar op een van de andere voorkeursdagen.


LET OP!

Check altijd uw ongewenste mail voor communicatie over de levering. Bent u niet thuis tijdens het tijdslot dan zullen onze bezorgers altijd proberen te bellen. Krijgen zij geen gehoor dan zullen ze doorgaan naar het volgende adres en zal er een nieuwe datum moeten worden ingepland voor levering, hieraan zijn kosten verbonden.

Waddeneilanden

Woont u op een van de waddeneilanden en heeft u uw oog laten vallen op een groter product zoals een hoekbank, eetkamertafel, boxspring of dergelijk? Neem dan even contact met ons op via klantenservice@timcovoordeelmarkt.nl omtrent uw transport. Het is namelijk zo dat onze transporteur een meerprijs rekent om te leveren op de waddeneilanden.

Afhalen

Bij Timco Voordeelmarkt heeft u ook de mogelijkheid om producten af te halen. Deze mogelijkheid kunt u vinden tijdens het afrekenen wanneer dit van toepassing is. Niet al onze producten kunt u dus in ons magazijn afhalen. Afhalen kan in beide filialen Aalst-Waalre & Oploo op de volgende dagen:

  • maandag t/m donderdag van 09:00 – 18:00
  • vrijdag van 09:00 – 20:00
  • zaterdag van 09:30 – 17:00

Niet Thuis

Bent u bij een bezorging niet thuis, dan zullen er nieuwe verzendkosten worden gerekend voor het leveren van de bestelling. Deze kosten variëren per product, maar kunnen tot €75,- kosten.