Veelgestelde winkelvragen

Heb je een vraag over een van onze filialen of partijen die wij in de winkel verkopen? Hieronder vindt u de meestgestelde vragen.

Ik heb een artikel op de website gezien, verkopen jullie deze ook in de winkel?

Het assortiment van onze partijen wordt vaak gescheiden tussen winkels en webshop. Dit betekent dus dat de voorraad op de webshop niet altijd hetzelfde is als het assortiment in de winkel. Voor onze huidig assortiment in de winkel kunt u hebt beste kijken naar onze partijenpagina hier.

Zijn de prijzen in de winkel al mét korting of nog niet?

Wanneer er op een product “Netto” staat dan is de prijs die er bij staat al na korting. Staat dit niet op de verpakking dan is dat de prijs vóór korting, dat betekent dat de korting er aan de kassa nog af zal gaan.

Binnen hoeveel dagen mag je ruilen of een artikel terugbrengen?

U mag in onze winkels binnen 8 dagen een artikel ruilen, uiteraard in de verpakking zoals u het ook heeft gekocht. Wilt u een bestelling die u online heeft gekocht terugbrengen in de winkel? Dan mag dit binnen 14 dagen na levering.

Wanneer kunnen gekochte artikelen worden afgehaald?

Mocht u iets hebben gekocht wat door een van onze medewerkers uit de stellingen van ons magazijn gehaald moet worden dan zal dit vaak niet direct kunnen, u moet het dan afhalen bij ons magazijn aan de Petunialaan 4 in Waalre. Wanneer uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden zal een medewerker contact met u opnemen. U kunt het dan tijdens de openingsuren van onze winkel op komen halen.

Kan ik mijn artikelen in de winkel ophalen?

Het is aan te raden dat u grote artikelen afhaalt bij ons magazijn aan de Petunialaan 4 in Waalre. Artikelen die kleiner van formaat zijn (denk aan alles wat in een winkelmand kan) kunt u wel in de winkel afhalen.

Kan ik bestellingen tijdelijk op laten slaan?

U kunt bestellingen tijdelijk in ons magazijn opslaan, dit is de eerste 4 weken kosteloos. Daarna kost het €25,- pér week, pér palletplaats. Bijv. een hoekbank bestaat vaak uit 2 delen, dit betekent dus 2 palletplaatsen.

Wat zijn jullie bezorgdagen?

De bezorging door onze eigen medewerkers word altijd op woensdag gedaan. U zult hier minimaal 24 uur van tevoren over gecontacteerd worden voor een tijdsslot.