Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of iets anders? Grote kans dat je antwoord hier tussen staat. Staat je antwoord er toch niet bij, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Gebruik de groene knop ‘Bestel nu’ om producten toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kun je via de winkelwagen rechtsboven op de pagina de bestelling doorvoeren door te klikken op de blauwe knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
Vul vervolgens je gegevens in en kies daarna een verzendmethode en een betaalmethode en je wordt doorverwezen naar de betalingspagina.

Krijg ik een bevestigingsmail?

Jazeker, bij iedere bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Nadat uw bestelling is verwerkt ontvangt u hierover ook nog een bevestiging, zo weet u waar in het proces wij zijn met uw bestelling.

Hebben jullie kortingscodes?

Wij maken geen gebruik van kortingscodes omdat onze prijzen altijd laag zijn én met hoge kortingen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om uw bestelling te annuleren kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan zo zijn dat uw bestelling al is verzonden, in dit geval kunnen wij het helaas niet meer tegenhouden, maar u kunt dan altijd gebruik maken van uw retourrecht.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling in het geval van pakketpost retourneren bij een postpunt.
Is uw retour te groot voor de normale pakketpost dan dient u contact met ons op te nemen via mail of telefoon. Wij zullen zorgen dat uw retour dan wordt opgehaald door onze transportpartner. De kosten hiervoor kunt u terugvinden op onze Retourneren pagina
Belangrijk: U kunt ons retourformulier hier downloaden, dit zal ervoor zorgen dat het verwerken van uw retour en de terugbetaling sneller zal gaan.

Wat is jullie bedenktermijn?

Voor ieder online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Deze 14 dagen gaan van start, de dag na de levering. Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling en is het product ongebruikt, onbeschadigd en in originele doos, dan kan je het, zonder opgaaf van redenen, aan ons retourneren. Wij raden u altijd aan om de verzenddoos en verpakking voorzichtig te openen zodat u deze weer kunt gebruiken voor het geval van een retour.

Wat kost een retour?

De kosten van een retour hangt af van de grootte en het gewicht van uw product. Kunt u het bij een postkantoor retourneren dan kunt u daar de kosten terugvinden. Wilt u een groter pakket retourneren zoals een boxspring, bank, dressoir of soortgelijk? De kosten hiervoor kunt u terugvinden op onze Retourneren pagina.

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Absoluut! De originele verpakking en doos waarin de bestelling is gearriveerd dien je met beleid open te maken zodat je deze verpakkingen weer kunt hergebruiken voor de retour. Vergeet ook niet alle originele zakjes en verpakkingen weer te hergebruiken!

Betaalmethoden

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Klarna Achteraf Betalen, Klarna SliceIt (in 3 maanden), Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Belfius en KBC/CBC.

Winkels

Hebben jullie ook fysieke vestigingen?

Zeker, we hebben 2 filialen. In Aalst-Waalre en Oploo. Onze uitgebreide meubelshowroom kunt u vinden in ons filiaal in Aalst-Waalre. Voor openingstijden kunt u hier kijken.

Liggen producten van de webshop ook in jullie winkels?

Het assortiment van onze winkels en webshop kunnen verschillen. Wilt u weten wat onze winkels aan assortiment hebben dan kunt u het beste bellen naar een van onze filialen en vragen naar het huidige assortiment of bekijk onze Facebookpagina!
Filiaal Aalst-Waalre: 040 221 3433
Filiaal Oploo: 0485 382 020

Kan ik een bestelling direct afhalen in jullie filiaal?

Het is mogelijk om bestellingen af te halen in een van onze filialen. Wanneer jouw bestelling klaar ligt om af te halen dan krijg je hier netjes een bericht over. Maar bezorgen doen wij ook! Het voordeel is dan dat jij jouw bestelling niet hoeft te tillen, maar dat deze gemakkelijk wordt thuisbezorgd!

Bezorging

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Indien uw bestelde product op voorraad is en gebruikt maakt van ‘vóór 15:00 besteld op werkdagen, morgen in huis’ zal dit product de eerstvolgende dag worden geleverd. Het pakket moet dan wel via PostNL verstuurd kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal dit via PostNL Extra@Home of onze transportpartner worden verzonden.

Leveren jullie ook in België?

Ja, levering naar België is zeker mogelijk!

Wanneer hoor ik iets over de levering van mijn boxspring?

Nadat uw boxspring bestelling is verwerkt ontvangt u een mail met instructies van de levering. U moet namelijk voorkeursdagen doorgeven voor de levering omdat we onze bezorgers niet voor een lege deur willen laten staan met een boxspring.
Nadat u voorkeursdagen heeft ingevuld gaat onze planning hiermee aan de slag. U zult 3-4 dagen vóór de leverdatum een mail krijgen met informatie over de leverdatum. Heeft u nog 4 dagen vóór een van uw voorkeursdagen nog geen mail ontvangen? Dan kan het zijn dat onze planning een andere voorkeursdag heeft gekozen.
24 vóór de leverdatum ontvangt u ook een mail met het tijdslot van levering. Het tijdslot is nooit langer dan 2 uur.

Word mijn bestelling in huis geleverd of op een verdieping bezorgd?

Tenzij u uitsluitend heeft gekozen voor de optie tot montage voor boxsprings zullen de bezorgers niet bij u in huis of op een verdieping bezorgen. Zij zullen uw producten tot aan de eerste drempel leveren of bij een appartementen complex, in de entree plaatsen. Wilt u wel gebruik maken van deze dienst dan kunt u voor deze optie kiezen op een productpagina waar dit van toepassing is. Is er geen lift aanwezig, dan leveren we niet hoger dan de 3e verdieping. Dit geldt ook voor bestellingen mét montage.

Ik wil mijn product op een specifieke datum ontvangen.

Hiervoor kunt u tijdens het bestellen een notitie achterlaten met de gewenste datum waarop u het product wilt ontvangen. We kunnen niet garanderen dat dit altijd mogelijk is, maar we doen ons best om u daarbij te helpen.
Dit is niet mogelijk voor producten die via de gewone pakketpost worden verstuurd.
Voor boxsprings ontvangt u altijd een mail waarin u voorkeursdatums door kunt geven, hiervoor hoeft u dus geen notitie te maken tijdens het bestellen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij ieder product wordt de termijn van levering vermeldt op de productpagina. U kunt dus hiervan uit gaan.
Producten die worden vermeld als ‘vóór 15:00 besteld op werkdagen, morgen in huis’ dient u vóór 15:00 op werkdagen te bestellen om ervoor te zorgen dat deze de volgende dag in huis zijn. Dit wordt verzonden met PostNL.
Bestellingen worden in het weekend niet verwerkt en zullen de eerstvolgende werkdag verwerkt worden.
Wanneer een product niet op voorraad is dan zal dit ook op de productpagina vermeldt worden zoals bijv. “Verwachte levertijd circa 4 weken”.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen een afleveradres anders dan uw factuuradres kiezen.

Ik ben niet thuis tijdens bezorging, wat nu?

Bij bezorging van pakketpost zal de bezorger uw pakket leveren bij uw buren, een pick-up point of de volgende dag nogmaals proberen in het geval dat u niet thuis bent. Bent u niet thuis bij bezorging van uw boxspring of meubelstuk? Geef dit dan minstens 3 dagen vóór de leverdatum door! Doet u dit niet op tijd en kan de bezorgpoging niet worden geannuleerd dan zijn kosten voor een nieuwe bezorgpoging voor de klant.

Hoe werkt de bezorging van een boxspring?

Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u een mail van onze planning met een link naar een pagina waarop u voorkeursdatums door kunt geven voor levering. U zult hierover ook een mail ontvangen met instructies. Let erop dat u voorkeursdagen doorgeeft waarop u een hele dag thuis kunt zijn, u krijgt een tijdslot, maar dit kan mogelijk uitlopen.

Onze planning kiest aan de hand van uw voorkeursdata een definitieve leverdatum uit. Zij streven ernaar om de levering binnen de voorkeursdagen te doen, maar door wisselende drukte kan dit in zeldzame gevallen uitlopen.

Nadat onze planning een definitieve datum heeft gekozen ontvangt u hierover een mail. Uiterlijk 24 uur voor de leverdatum ontvangt u ook een mail met een tijdslot waarop de bezorgers langs komen. Let op, soms kan het onverhoopt voorkomen dat de bezorgers iets later zijn.

Mochten de bezorgers uw huis niet kunnen vinden, of ze krijgen geen gehoor na het aanbellen dan zullen zij u proberen te bellen. Houd uw telefoon tijdens het tijdslot dus bij de hand.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Normale pakketpost (PostNL) wordt óók op de Waddeneilanden geleverd. Voor leveringen van boxsprings of meubelstukken kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Overige vragen

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u voorzien van een retourlabel zodat u het verkeerde product weer kunt retourneren naar ons. Wij zullen indien uw bestelde product op voorraad is direct een nieuwe levering in gang zetten zodat uw bestelde product zo snel mogelijk in huis is.

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?

Wat vervelend om te horen! In dit geval moet u mailen naar onze klantenservice via klantenservice@timcovoordeelmarkt.nl met foto’s van uw kapotte bestelling. Dit hebben wij nodig om volgende stappen te kunnen nemen. Vergeet uw bestelnummer ook niet te vermelden in uw mail zodat wij weten om welke bestelling het gaat.
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen bij u terug te komen met een passende oplossing.

Hebben jullie kortingscodes?

Wij maken geen gebruik van kortingscodes omdat onze prijzen altijd laag zijn én met hoge kortingen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om uw bestelling te annuleren kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan zo zijn dat uw bestelling al is verzonden, in dit geval kunnen wij het helaas niet meer tegenhouden, maar u kunt dan altijd gebruik maken van uw retourrecht.