Informatie over de levering van een boxspring.

Belangrijk! Lees onderstaand goed door.

Voor een goede en tijdige levering is het belangrijk om onderstaande stappen goed door te lezen, dat bespaart u ook wat vragen over de levering van een boxspring.

Vul in wanneer de bezorger(s) langs kunnen komen.

Uw bestelling wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag verwerkt. Nadat wij uw bestelling hebben verwerkt wordt er een mail naar u gestuurd vanuit info@beddentransport.nl in die mail zit een knop die naar een website leidt om uw voorkeursdagen door te geven. Let op! Deze mail kan ook in uw ongewenste mail terecht komen dus zoek even op het mailadres van de afzender.

Vul het minimale aantal dagen in én zorg ervoor dat het dagen zijn waarop u de hele dag aanwezig kan zijn. Helaas kan een tijdslot niet gereserveerd worden, dit is namelijk afhankelijk van de transporteur, zij plannen namelijk de meest efficiente route in vanuit hun magazijn.

Heeft u na een aantal werkdagen nog géén mail ontvangen van onze transporteur? Neem dan contact met ons op via webwinkel@timcovoordeelmarkt.nl.

Nu is het afwachten.

Uw voorkeursdagen zijn doorgekomen in het systeem van onze leverancier. Nu is het afwachten, u hoort namelijk 2 á 3 dagen vooraf een van de voorkeursdagen wanneer er geleverd gaat worden. Heeft u bijvoorbeeld de 10e van de maand als een van uw voorkeuren én kiest onze transporteur die datum, dan hoort u daar rondt de 7e of 8e van de maand over. Eerder zult u niets horen. 24 uur vooraf aan de levering ontvangt u ook een mail met een tijdslot van de levering.

Veelgestelde vragen

Ik heb geen mail ontvangen, wat nu?

Als u geen mail heeft ontvangen van onze transporteur, neem dan via webwinkel@timcovoordeelmarkt.nl contact met ons op. Vermeld uw bestelnummer in de mail én minimaal 5 voorkeursdagen (weekenden uitgesloten). Wij zullen dit dan doorzetten naar onze transporteur.

Ik heb voorkeuren opgegeven, wanneer wordt er geleverd?

U hoort 2 á 3 dagen vóór een van uw voorkeursdagen via de mail wanneer er geleverd wordt. Is een van uw voorkeursdagen bijvoorbeeld de 10e van de maand, dan hoort u hier rond de 7e of 8e van.

Zetten de bezorgers het bed binnen?

Dit doen de bezorgers alleen wanneer u voor montage heeft gekozen. Heeft u een bestelling zonder montage dan zal de bezorger dit tot aan de eerste drempel leveren. U kunt altijd vriendelijk vragen of ze u verder willen helpen, maar ze zijn in dit geval niets verplicht.

Wordt mijn oude bed meegenomen?

Uw oude bed wordt niet meegenomen door de bezorger(s), zij komen alleen langs om uw bestelling te leveren.

Nemen de bezorgers het verpakkingsmateriaal mee?

Het verpakkingsmateriaal zal niet worden meegenomen door de bezorgers. Dit heeft 2 redenen; De bezorgers hebben natuurlijk een drukke dag en kunnen niet wachten tot alle artikelen uit de verpakking zijn gehaald door de klant. Daarnaast zal het hun werk ook lastiger maken wanneer hun bus vol met verpakkingsmateriaal ligt. U kunt het altijd vragen, maar de bezorgers zijn niet verplicht om dit mee te nemen en kunnen weigeren.

Kan er ook over een paar maanden geleverd worden?

Dat is zeker mogelijk. Via het systeem van onze leverancier kunt u maar 1 maand vooruit plannen, maar als u verder in de toekomst wilt plannen dan kunt u het beste via de mail contact met ons opnemen via webwinkel@timcovoordeelmarkt.nl.