Belangrijk! Lees onderstaand goed door.
Voor een goede en tijdige levering is het belangrijk om onderstaande stappen goed door te lezen, dat bespaart u ook wat vragen over de levering van een boxspring.

Vul in wanneer de bezorger(s) langs kunnen komen.
Uw bestelling wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag verwerkt. Nadat wij uw bestelling hebben verwerkt wordt er een mail naar u gestuurd vanuit info@beddentransport.nl in die mail zit een knop die naar een website leidt om uw voorkeursdagen door te geven. Let op! Deze mail kan ook in uw ongewenste mail terecht komen dus zoek even op het mailadres van de afzender.
Vul het minimale aantal dagen in én zorg ervoor dat het dagen zijn waarop u de hele dag aanwezig kan zijn. Helaas kan een tijdslot niet gereserveerd worden, dit is namelijk afhankelijk van de transporteur, zij plannen namelijk de meest efficiente route in vanuit hun magazijn.
Heeft u na een aantal werkdagen nog géén mail ontvangen van onze transporteur? Neem dan contact met ons op via webwinkel@timcovoordeelmarkt.nl.

Nu is het afwachten.
Uw voorkeursdagen zijn doorgekomen in het systeem van onze leverancier. Nu is het afwachten, u hoort namelijk 2 á 3 dagen vooraf een van de voorkeursdagen wanneer er geleverd gaat worden. Heeft u bijvoorbeeld de 10e van de maand als een van uw voorkeuren én kiest onze transporteur die datum, dan hoort u daar rondt de 7e of 8e van de maand over. Eerder zult u niets horen. 24 uur vooraf aan de levering ontvangt u ook een mail met een tijdslot van de levering.
